torebki_folioweOpakowania foliowe 

Torebki foliowe a pozycja marki.

W ostatnim czasie zaobserwować można trend bycia eko. Piętnujemy niezdrowe jedzenie podawane w fastfoodach, żywność modyfikowaną genetycznie i produkty wysokokaloryczne. Na siłowniach spotkać możemy tłumy ludzi dbających o piękną i zdrową sylwetkę. Trenujemy w parkach, uprawiamy coraz więcej sportów. Osoby palące papierosy i nie dbające o higienę swojego układu oddechowego i pokarmowego, walczące z otyłością często motywowane są do zmiany dzięki specjalnym trenerom personalnym. Powstaje coraz więcej organizacji broniących praw zwierząt i środowiska.

Za tym trendem podążają oczywiście i największe światowe marki i korporacje. Ignorowanie zasad ekologii wpływa dziś negatywnie na wizerunek firm. Co robią zarządcy wielkich sieci, aby poprawiać swój wizerunek, a tym samym pozycję na rynku? Jednym z takich sposobów jest promowanie postawy eco np. poprzez rezygnację z opakowań foliowych i torebek foliowych. Firmy modowe coraz częściej wybierają materiały naturalne, których produkcja wyklucza krzywdę zwierząt. Ostatnio głośna była sprawa bojkotu sieci H&M, która wypuściła na rynek kolekcję z angory czyli króliczego futerka. Eco są także torby papierowe które zastępują torebki foliowe.

 

Działania koncernów niszczących środowisko są dziś mocno komentowane. Presja jaką powinno wywierać się na nieekologicznych zakładach jest jednak wciąż zbyt mała.

Related posts